Är du kund sedan 2019?
Vänligen logga in med länken nedan om du blev kund hos oss sedan 2019 och tidigare:
Everyday+ Online för kunder under 2019 och tidigare.
Är du kund sedan 2020?
Vänligen logga in med nedan länk om du är kund sedan 2020:
Vardagar: 09:00-15:00
Lunchstängt: 12:00-13:00
Helger: Stängt
Vänligen logga in med länken nedan om du blev kund hos oss sedan 2019 och tidigare:
Everyday+ Online för kunder under 2019 och tidigare.
Vänligen logga in med nedan länk om du är kund sedan 2020:
Utsatt för bedrägeri
Det är viktigt att du polisanmäler brottet och kontaktar din bank så snart som möjligt. Rör bedrägeriet någon av OPR finance AB produkter ska du polisanmäla brottet samt ringa in till oss snarast möjligt.
Säkerhet
På OPR-Finance AB ser vi det som vårt viktigaste ansvar att skydda dina uppgifter på bästa sätt. Våra säkerhetsrutiner och instruktioner syftar till att säkerställa att den information vi har om dig förblir oåtkomlig för obehöriga.
Vi vill göra dig uppmärksam på att ingen anställd eller partner till oss någonsin kommer att kontakta dig för att få ditt lösenord, kreditkortsinformation eller andra pinkoder.
Lämna inte ut personlig information
OPR Finance AB ber dig aldrig, via telefon, e-post eller sociala medier, att lämna ut dina koder, personnummer eller kredit – och bankkortsnummer. Om du får ett sådant mejl eller telefonsamtal, bör du vara extra försiktig. Det kan vara en bedragare som försöker lura till sig personlig information.
Säkerhetstips och varningar
Om det finns ökad risk för, eller pågående bedrägerier eller cyberattacker, kommer OPR-Finance att informera våra kunder via vår hemsida. I särskilda fall kommer vi även kontakta kunder via SMS, e-mail och telefon.
Phishing
Bedrägeri via e-post eller sociala nätverk kallas även för Phishing och är en metod för att samla personlig och känslig information så som användarnamn och lösenord, personnummer, kreditkortsnummer eller bankkontonummer som sedan kan användas för bedrägerier som att ta ut pengar från dina bankkonton, utnyttja dina krediter på kortet eller att ansöka om nya krediter i ditt namn.
Så vet du att det är ett falskt e-postmeddelande:
• Om avsändaradressen och/eller domännamnet inte tillhör OPR-Finance.
• Om du ombeds att lämna ut dina kortuppgifter för att ditt uttag ska kunna genomföras eller för att kontokrediten inte ska spärras.
Om du misstänker att du fått ett falskt e-postmeddelande:
• Svara aldrig.
• Klicka inte på länkar i mejlet. • Ta kontakt med kundservice@everydayplus.se om du får ett sådant mejl. Om du redan har uppgett dina personuppgifter, kontakta EverydayPlus på tfn. 08 225 115.
Smidig ansökan med besked direkt
Uttag när det passar dig
Delbetala i din egen takt
Över 25 000 nöjda kunder sedan 2014